Obserwatorzy

piątek, 9 lutego 2018

Krem na pryszcze

gej i baba, gej opowiadania, gej blog
Rys:opracowanie własne/zakaz kopiowania

Słoneczko
: Osiłku, kupiłam magiczny krem.

Osiłek: Jaki krem?
Słoneczko: Kolega mi go polecił... raczej też gej.
Osiłek: Kolega czy krem?
Słoneczko: Skup się! Podobno na początku po nim wyskakują straszne pryszcze, ale...
Osiłek: Świetny wybór! Trzymaj ty się już lepiej jednego geja...
Słoneczko: Cicho. On tak działa, że je wszystkie wsysa w dwa dni!
Osiłek: Chyba ten kolega...😁
Słoneczko: Naprawdę!
Osiłek: Słońce ty moje, w UFO byś uwierzyła! W Boga nie wierzysz, a we wsysające się w dwa dni pryszcze już tak?
Słoneczko: Wal się.

środa, 31 stycznia 2018

Później

blog o gejach, chamskie , smieszne, gay
Rys:opracowanie własne/zakaz kopiowania


Słoneczko
: Wysłałeś mu jakieś swoje foty?

Osiłek: Nie. Odezwę się później 😙
Słoneczko: Ależ ja głupia! Przecież na Insta sporo się ciebie naoglądał...
Osiłek: Słońce, będę później.
Słoneczko: Już ci chyba tylko fiut do pokazania został ☝
Osiłek: Kobieto!!!!
Słoneczko: No coooo?
Osiłek: Czy ja ci już dwa razy nie napisałem, że odezwę się później????
Słoneczko: Napisałeś. I co? Powinnam w związku z tym dać ci spokój? 😂 Żart.
...
Słoneczko: Dooobra. Luuz. Już spierdalam 💙

sobota, 20 stycznia 2018

Malediwy

Rys:opracowanie własne/zakaz kopiowania

Słoneczko
: Tyyy widziałeś? Ta siłka ci się w chuj opłaca! Możesz polecieć na Malediwy!

Osiłek: Co?
Słoneczko: Gdybyście z Panem Sponsorem szukali pokojówki do częstej zmiany prześcieradła to służę 😄
Osiłek: Słońce, nie rozumiem o co chodzi...
Słoneczko: Jezuuu, twój fejs...zaglądasz tam czasem?
Osiłek: Czasem.
Słoneczko: Jakiś facet cię zaprasza na Malediwy. Wiedziałam, że to zdjęcie jest dobre, ale czy aż tak, żeby wysyłać cię pod palmy? 😝
Osiłek: A nic nie wiem! Hmm. Udostępnię całą sesję! 😂

wtorek, 16 stycznia 2018

Kaloryfer

Rys:opracowanie własne/zakaz kopiowania

Osiłek
: Zobacz jaki byczek...

Słoneczko: Zrób lepszą fotkę, chuja widzę.
Osiłek: No tego to ci akurat nie pokazałem 😈
Słoneczko: Zrób z przodu.
Osiłek: Zobacz, jaki ma brzuch.
Słoneczko: Czy to ważne, jaki ma brzuch?
Osiłek: Pfff. Mój facet musi mieć na brzuchu kaloryfer!
Słoneczko: A co ty mu chcesz robić loda i na brzuch patrzeć?
Osiłek: Nie, kurwa, przez okno...

Wary

Rys:opracowanie własne/zakaz kopiowania

Słoneczko (02:35): Buzi ci dałam na dobranoc, bęcwale homolubny! I to o 23:32! 
Słoneczko (03:04): Mam nadzieję, że uprawiasz seks... choć wątpię 👊 Ale nic innego nie tłumaczy takiego zachowania, Osi...a nie, Ośle!
Osiłek (03:26): Więcej wątpliwości niż wary, dziewczę drogie, Bosheee...😚😚😚
Słoneczko (03:27): Więcej... kurwa czego? Moje wary to ty zostaw w spokoju świętym!
Osiłek (03:28): Wiary...
Osiłek (03:29): Sorry...

Milszy gej

Rys:opracowanie własne/zakaz kopiowania
Słoneczko (12:01): No odpisz mi! Gadam tu do ciebie!
Osiłek (12:08): Słońce, jestem na siłowni. Co człowiek tam robi...?
Słoneczko (12:08): Nieprzyjemnie się poci, jeśli chcesz polegać na moim doświadczeniu 😒
Słoneczko (12:10): Ale mimo wszystko nie aż tak, żeby kciuk mu się ślizgał po telefonie. Odpisuj!
Osiłek (12:17): Ćwiczy, dziecko drogie. Ćwiczy i nie ma czasu na pisanie zdań złożonych.
Słoneczko (12:18): Poszukam se, kurde, jakiegoś milszego geja. Są tacy. Na pewno są 😏
Osiłek (12:26): Nie wydurniaj się! Nie ma 😗
Słoneczko (12:27): Nieee? 😡 To po cholerę wam te słodkie tęcze i kolorowe jednorożce za symbole? To mylące, kurwa, jest. Człowiek myśli, że będzie z takim czytał poezję i śpiewał piosenkę ze Smurfów, a w rzeczywistości słyszy, że "krecik to ostry pojeb"...

poniedziałek, 15 stycznia 2018

Dziurka

Rys:opracowanie własne/zakaz kopiowania


Słoneczko: Co robisz? Mogę ci przeszkodzić?
Osiłek: No średnio możesz...nie jestem sam.
Słoneczko: Nieważne. Zadzwoń do mnie!
Osiłek: Zaraz...poczekaj...podepnę słuchawki...
Słoneczko: A gdzie on teraz jest?
Osiłek: W kiblu.
Słoneczko: No to zadzwoń!!
Osiłek: No już...czekaj...
Słoneczko: Dzwoń!
Osiłek: Ładuję, kurwa, telefon! On ma tylko jedną dziurkę! To facet, nie baba!